Help ik zit verstopt (28 sept 2009)


Gisteren een klus opgeknapt die ik al een hele tijd voor me uit had geschoven. Elke dag en later elke week waren er belangrijker (lees leukere) dingen om te doen. Gistermiddag heb ik me zelf gedwongen (hoe deed ik dat ?!) en heb ik de klus geklaard. Veel sneller dan ik dacht. En makkelijker dan ik dacht. En nog fijner: het gaf opluchting en ruimte. Vannacht bijna niet van geslapen, zo veel ideeën kwamen er vrij. Was me er niet van bewust hoeveel ruimte die klus onbewust in zat te nemen. Achteraf bleek de klus een lijn verstopt te houden. En nu geen verstopping meer maar stroming van nieuwe dingen. Letterlijk en figuurlijk. Want mijn verkoudheid komt nu ook helemaal los en op gang en stroomt ... Zakdoeken in de buurt. Straks krijgen we na deze ontstopping een overstroming ...het moet niet veel gekker worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten