Eerste mindmap van eerste teleseminar

26 april 2010
Maandagavond heb ik voor het eerst een teleseminar bijgewoond. Of liever gezegd: beluisterd aan de telefoon. Ik hoorde hoe Laura Babeliowski en Erno Hannink spraken over 7 tips om klanten te krijgen met sociale media. Het was inspirerend en leuk. En het was ontspannend om zo lekker thuis met een kopje thee deze kennis tot me te nemen. Laura en Erno bedankt. Deze iMindMap geeft een verslag. En een aankondiging voor hun Social Media Event op 10 juni. Is zeker een aanrader. Ik was er vorig jaar en het was zeer geslaagd.  

3 opmerkingen:

  1. Bijzonder waardevolle toevoeging op het teleseminar. Ik was al van plan om een korte samenvatting te schrijven, maar dit is nog veel beter. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Marit,
    Leuk de mindmap te bestuderen. Het klopt allemaal en ook leer ik nog wat bij! Grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waardevolle toevoeging op het teleseminar. Ik was al van plan om voor mezelf een korte samenvatting van relevante punten te maken, maar dit is nog veel beter. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen