Marketing Dierenasiel

In de zomertijd kom er veel dieren binnen bij het dierenasiel. Ook wij hebben 'onze' Ivo daar heen moeten brengen. Wij vonden Ivo een geinige kater maar onze poes Moesje dacht daar anders over: hun relatie raakte gebrouilleerd. Zo erg dat Ivo niet bij ons kon blijven wonen. Sindsdien volg ik Ivo op de website van het asiel. Ik ben onder de indruk van hun goede marketing. Zien is kopen. En daarom laten ze alle dieren  schitteren op de website. Met fraaie foto's en rake omschrijvingen. Ook kun je volgen wat er met de dieren gebeurt. Zo kreeg Ivo eerst het label NET BINNENGEKOMEN. En las ik tot mijn grote verbazing dat hij heel goed met de andere poezen overweg kan en vooral ook met de jonge poesjes in het asiel. Ivo heeft goed zijn best gedaan en de vrijwilligers van het asiel ook: gisteren las ik op de website dat Ivo een nieuwe baas heeft !


Hulde aan het asiel en de vrijwilligers ! En aan Ivo! En zijn nieuwe baasje! Wat fijn dat er dierenvrienden zijn. En dat ze naar het asiel gaan voor een huisdier. Of de website bezoeken. En zien is kopen. En daarom laat ik Angelo hieronder zien. Hij staat deze week in het zonnetje op de website. En is het geen schatje? Ik ga het aan Moesje voorleggen ... Of ben jij eerder bij het asiel.

In het kader van leuke dierenmarketing noem ik hier graag ook het bedrijf Wagging Tails in Hoboken USA. Een bedrijf en website om vrolijk van te worden. Zo vrolijk dat ze bij Wagging Tails zelf zeggen:: You'll Wish You Had a Tail Too!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten