Bomen (25.10.2007)

Meestal rijd ik voor een training op locatie of een bijeenkomst rechtstreeks van huis en ook rechtstreeks naar huis terug. Gisteravond besloot ik na een opdracht in Meppel nog even bij mijn ouders langs te gaan. Even terug naar huis. En het is ook echt nog thuis want mijn ouders zijn altijd in mijn geboortedorp Zuidwolde blijven wonen en dat vind ik fijn. Ook fijn is het om 's avonds laat door de bomen van het bos voor het dorp begroet te worden. Welkom Marit, welkom terug. We kennen jou. De oude wijze bomen kennen me nog van vroeger toen ik als kind vaak in het bos kwam. Om er te spelen en pony te rijden. Alle avonturen die ik daar als kind beleefde! En wat ben ik daardoor veel van bossen en natuur gaan houden. Nu beleef ik nog steeds avonturen. En deze bomen zijn er ook en zullen er altijd zijn. En blijven vanaf een grote afstand mijn avonturen volgen. En blijven wijs en oud staan. En glimlachen een beetje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten