We gaan konijnendingen doen ... (12.12.2008)


Dit was wat ik vanmorgen hoorde van ondernemer Wilma de Haas (zie foto) toen ik haar vanuit mijn auto belde, onderweg naar De Wijk. Wilma de Haas is van het bedrijf Haas en Konijn. Vanmorgen was ik bij haar te gast om haar manier van trainen en coachen te ervaren op het gebied van theatersport. Samen met een groepje andere leuke konijnen. Konijnendingen bleken voor mij dingen waarbij hoofd én buik communiceren. Waarbij ik veel dingen zie en vooral veel mag voelen. Wat voelt goed en wat voelt minder goed? Wat is mijn voorkeur om dingen te doen in een groep? En wat is een patroon en wil en kan ik dat anders? Konijnendingen-doen was ook fouten maken en dat waarderen. Voor mij nog niet helemaal makkelijk en vanzelfsprekend. Wilma noemt dat faalplezier. Wilma, bedankt voor deze goede ochtend in het hier en nu en het spelen als ... konijntjes.
Wil je ook kennismaken met Wilma haar leuke manier van trainen of wil je haar inhuren dan zou ik dat zeker doen en snel contact opnemen via haar website.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten