Doet u mij maar een espresso-apparaat

NRC Next belt me met de vraag of ik een jaar abonnement NRC Next wil waarbij ik een espresso-apparaat kado krijg. Toe maar. Een espresso apparaat. Ja dat lijkt me wel wat. Een jaarabonnement heb ik al maar een apparaat heb ik er niet bij gekergen. Dus ik zeg ja. De dame aan de telefoon is daar heel blij mee. Ze leeft helemaal op. Waarschijnlijk ben ik het telefoontje met eindelijk weer iemand aan wie ze iets kan slijten. Ik zeg dat ik graag een espresso-apparaat krijg. En het abonnement hoeft ze niet te regelen want dat heb ik al. O. Tja dit is niet de bedoeling. U krijgt geen apparaat als u als een abonnement heeft. Waarom belt u me dan? Foutje in het systeem. O. Ze legt snel de fout bij de computer en bij haar collega's. Wel zo makkelijk. Dan ben je daar maar weer van af. Maar ik ben nog niet klaar: trouwens mevrouw nu ik u toch aan de lijn heb: ik zou graag mijn abonnement opzeggen. Sinds mijn favoriete columnist Aaf Brandt Corstius met zwangerschapsverlog is, heeft NRC Next haar glans voor mij verloren. O. Tja dat kan ze niet voor me verzorgen. Dan moet ik een ander nummer bellen en ze verwijst weer door naar weer andere collega's. O. Dan moet ik dat maar doen. We zijn beiden uiteindelijk niets opgeschoten met dit gesprek. Ik ga een kopje koffie drinken. Gewone koffie. Beslist geen NRC Next espresso.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten