Groeten aan je voeten

Dit jaar veel inspirerende mensen ontmoet. Bijvoorbeeld de startende ondernemers die ik via mijn trainingen voor de Kamer van Koophandel trof. Wat zag ik veel creatieve, inspirerende en ondernemende mensen die ervoor gaan en hun eigen ding gaan doen. Het maakte me blij.

Iemand die ook helemaal haar eigen ding doet is ondernemer en kunstenaar Yvette van der Aa. Ik ontmoette Yvette op de Startersdag. Daar stond ze met haar ... mobiele verwonderwinkel. Op slag was ik verwonderd. Door haar winkel, door haar ideeën, haar cadeautjes en door haar, haar, Yvette dus. Sindsdien is er contact en stroomt het en hebben we samen een digitale brainstorm gedaan. Binnenkort weer. Binnenkort meer.
Ik heb me net geabonneerd op het PROEFabonnement van de verwonderwinkel. Volgend jaar word ik dus twee keer verrast met post van Yvette. Het is zoals ze zelf schrijft "een proeverij van inspiratie in een zakje. Daarin een origineel PROEFwerkje van eigen hand, verse PROEFpoezie en een PROEFcadeautje… En een bonusbijlage…!" Ik kijk er nu al naar uit. Ook naar haar grasmattenconferentie in Meppel volgend jaar juni. Alleen het woord al: grasmattenconferentie. En zo heeft Yvette nog veel meer prachtige woorden, teksten en beelden.

Wil je ook een PROEFabonnement kijk dan op het weblog met Verwonder-weerberichten. Of in de verwonderwinkel en bij haar merk BOEKOEBEL voor beeldtaal in bedrijf.
En dan sluit ik deze tekst af zoals Yvette haar mailtjes afsluit ... met de groeten aan je voeten !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten