Pas op voor de poes

Wij hebben sinds kort geen waakhond maar een waakpoes. Hij heet Ivo en is een wit met rode kater. Een tijdje terug kwam hij aanlopen, mager en met een slechte vacht en rode krabben op zijn neus. Een echte straatvechter en buitenkat. Sinds mijn man hem ging voeren, is hij fors gegroeid en heeft hij een prachtige vacht net een ijsbeer. En resideert hij in een mandje naast onze voordeur. Sindsdien ontvangen wij geen post meer en zijn we ook verstoken van
kranten en bezoek aan de deur. Verder gaat het goed. Ivo is een goede eter, een iets te goede eter en daarom leek het ons beter hem wat minder te voeren. Dus kreeg Ivo gisteren voor het eerst een iets kleinere portie. En dus vond Ivo dat niet goed. En dus zette Ivo zijn poten in mijn been. Zomaar opeens. En dus voelde ik dat door mijn spijkerbroek heen. En dus werd ik bang en werd ik boos. En dus kreeg ik vandaag een test van Linda. En dus heb ik die naar eer en geweten ingevuld. En dus ... is dit het angstaanjagende resultaat. Wil je ook weten wat exact de risico's zijn van het hebben van een aanlooppoes dan kun je de test ook maken.

Is your cat plotting to kill you?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten