Haas of Konijn


Gisteren was het 1 april en ik gaf een training in Assen. En dat was geen grapje. Ook geen grapje was het tijdstip: van 16.00 tot 18.00 uur. En de zaal was niet grappig warm. En er konden ook geen ramen open. Wat ik wel grappig vond dat waren de paashaasjes. Die had ik in de presentatie verstopt. En kwamen plotseling tevoorschijn. Daar was een wedstrijd aan verbonden: zoek de haas. Wie als eerst de haas opmerkte, kreeg een punt. Ik had eerst voorpret en daarna lol en de deelnemers ook. De kennis van de dierenwereld viel me wel wat tegen. Er werd bijna net zo vaak Konijn geroepen dan Haas. Misschien iets Freudiaans. Nu ik dit schrijf moet ik aan het bedrijf Haas en Konijn denken. Het bedrijf van Wilma de Haas. Wilma, haas en konijn horen van nature echt bij elkaar. Haas en konijn staan samen sterk. Met haas en konijn hebben we de warme avond goed doorstaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten