Drie liefdes vallen samen

24 april 2010

Vandaag vielen twee hobbies heel plesant samen. Namelijk vogelen en golfen. Vandaag was namelijk de landelijke Bird Watch Day van Nederlandse Golf Federatie. En op alle banen werden vogels geteld. Het was een zeer plesante dag. Alleen het tijdstip was minder plesant. Om 5 uur ging mijn wekker. Door dampende weilanden met witte wieven reed ik naar de golfclub. En daar stond een groepje vreemde vogels te weten vogelaars. We hebben maar liefst 52 soorten gehoord en gezien. De twee vogelsnestkasten voor de torenvalken waren nog niet bewoond. Hopelijk komen ze nog. De meest bijzondere waarnemingen heb ik ... gemindmapt. Want zo vallen drie liefdes samen. Manlief begint zowaar het golfen ook nog leuk te vinden. Ik kan mijn lol en combinatieliefde dus niet op !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten