Er gaat niets boven een M&M&M's dag

3 juni 2010
Er zijn veel leuke vrouwen waarvan de voornaam met een M begint. Er zijn ook veel leuke vrouwen waarmee de voornaam met een andere letter begint. Dat zeg ik er gelijk snel bij. En toch.
Vandaag ontmoette ik Marcella en Maaike dus het was vandaag een M&M&M dag ! Samen met Maaike Veldhuis van Veldhuis Communicatie bezocht ik Marcella Veldhuis (ja familie) van MVA Visagie en Imagostyling voor een stylingochtend in haar nieuwe pand aan de Ciprianussteeg in Leeuwarden. We kregen
 feedback over kleding en kleur en ... onze persoonlijkheid. En dit allemaal op Marcella haar liefdevolle manier. Met make-up en kekke accesoires ging ik opgemaakt en blij het prachtige pand uit de zon in. Bij Bagels&Beans op het terras heb ik mijn nieuwe ik aan de wereld getoond. Mijn nieuwe ik is anders. Maar bleek nog steeds van verse muntthee te houden. Gelukkig maar. Al zit die kleur groen niet in mijn palet.
Mochten wij elkaar weer eens treffen: je herkent me aan een rode roos. En verder draag ik veelal poederkleuren in ton-sur-ton ... dat wil zeggen: zodra ik mijn huidige garderobe heb vervangen in voor mij kloppende kleuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten