Men neme een mindmap


26 september - Vandaag een clafoutis gemaakt van pruimen. Makkelijk om te maken en super om te eten want tis heerlijk, fris en zoet ! En met mijn nieuwe oven lukt ie wonderwel dus ben blij. 
Met dank aan Marjoleine de Vos voor haar recept ooit in NRC. Zelf gebruik ik iets minder suiker dan in het  recept opgetekend in deze mindmap. En als je van zoet houdt, dan is het recept zo prima. Geniet-se! Hoor graag je feedback op de leesbaarheid van de mindmap en hoor ook graag hoe lekker jouw clafoutis smaakt !

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan en ziet er zo al lekker uit. Mindmap is heel leesbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tell me about it! Clafoutis! Ja, een van mijn favorieten. Niet uit de NRC maar uit een oude Super de Boer folder toen ze nog de illusie hadden Albert Heijn te evenaren en dus in hun clubblaadje op de Allerhande probeerden te lijken. Clafoutis is ook heel lekker met verse kersen trouwens. Of kersen mét cranberries.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Klaas. Clafoutis met kersen en cranberries ga ik ook proberen. Kom je eens proeven !?

    BeantwoordenVerwijderen