Krenten in de pap (22.10.2007)

Wat vind ik het leuk en inspirerend om met ondernemers te werken! Ik houd van de praktische instelling en de passie van ondernemers. Ook super leuk is het om met vrouwelijke ondernemers te werken zoals nu in de lopende trainingen 'Méér MANs met marketing en verkoop!' die ik voor Ondernemerskompas mag verzorgen. Wanneer iemand me in het verleden ooit gezegd had dat ik specifiek vrouwen zou trainen, dan had ik dat niet makkelijk geloofd. Wat is er anders? Hoe moet ik dit onder woorden brengen? Ik leg het vannacht maar eens onder mijn kussen en ik slaap er een nachtje over. Zodra ik het weet, schrijf ik het hier op. O ja, ik geloof dat het smaakt als krentjes in de pap ...mmm ... En ik zie velden met schitterende bloemen en kleuren en hoor het tevreden gonzen van bijtjes bezig met van alles en nog wat maar met name met: vrolijk zijn. Er wordt gezaaid en geoogst. Er is een vuurtoren die straalt. En 's nachts regent het M&Ms. Zoiets is het. Duidelijk? De deelnemers van de training weten misschien een beetje wat ik nu bedoel?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten