Life is a joy ! (2.10.2007)

Vandaag kan het niet op. Vaak denk ik dat nog meer geluk niet mogelijk is. En dan is vandaag zo'n dag die toch nog weer gelukkiger is. Het is net als met de liefde. Vaak voel ik dat ik niet nog meer van mijn man kan houden. En dan is er soms toch nog weer meer.
Het is een gelukkige dag. Heeft het te maken met het dankbaarheidssteentje die ik gisteravond van een cursist kreeg? En met de zeer inspirerende avond? Het heeft zeker ook te maken met speciaal vandaag: mijn verjaardag. Met het beschuitje en thee op bed. Met de mooie ring, het boek en het horloge. Precies 1,5 uur na mijn geboorte uur gebeld door mijn ouders. Daarna mijn oudste broer. Toen de postbode met kaarten. Rode rozen in onze tuin die ook dit jaar nog voor mij bloeien. Schitterend weer: zon met wind met een bite. Wat een mooie kado's. En ik heb me zelf een lange wandeling kado gedaan. Onderweg ernaar toe kreeg ik vanaf de straat een lieve groet van een oud-collega. Bij het begin van mijn wandeling begroet door een vrolijk valkje. De zon scheen prachtig op de steen van mijn nieuwe ring. Wat een prachtige dag kado. Vanavond ga ik een training geven. Werken is niet helemaal leuk op je verjaardag.
En daarom besluit ik dat deze training ook een verjaarskado gaat worden. Nog een prachtig kado voor mezelf. Harteiljk dank !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten