Inspiratie uit onverwachtse hoek

september 2007
Naar het schijnt kan therapie goed worden aangeboden via internet. Tja waarom ook niet. Zelf haal ik en krijg ik van de meest vreemde plaatsen hulp of inspiratie. Lees deze weblog per alinea. Stop met lezen als het je te gortig wordt en je mijn zweven niet meer trekt of kunt pruimen.


Inspiratie via Start vanuit je hart van Patrick Rozemond. Vaak herkenbare columns maken het plezier van ondernemen nog groter en de dipjes beter te verteren. Ook het boek is goed.

Verder krijg ik sinds een paar weken inspiratie uit … het universum. Dat vind ik ook erg boeiend. De afzender van de mail vind ik elke keer nog erg leuk: Mail from the universe. En het universum brengt me ook soms zeer rake inspiratie. Even voor de duidelijkheid: ik heb me voor deze inspiratie aangemeld via de website www.tut.com. Sta even stil of je nu nog verder wilt lezen … je kunt nu nog terug.

Want het kan nog veel gekker. Geïnspireerd door Elizabeth Gilbert. En door Neale Donald Walsch die een aantal boeken schreef over zijn gewone en ongewone gesprekken met God ben ik dat ook gaan doen. En net als Donald Walsch krijg ik antwoord. Van God. Van God? Ik weet het niet. Het komt uit het universum. Of komt het uit mij. Ik zet een vraag op papier en dan schrijft mijn hand vanzelf het antwoord. En het zijn briljante, wijze, onverwachte en grappige antwoorden. Boeiend.

Ik zou dit laatste trouwens niet geloven hoor. Beter is nog om het zelf even te ervaren. Het werkt altijd. Of liever gezegd: als het al bij mij werkt, waarom zou het dan bij jou niet werken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten