Vuurwerk (03.01.2008)

Het krachtige begin van mijn jaar werkt vandaag door. Als een vuurpijl schiet zomaar opeens een briljant idee voor een boek omhoog. Een boek wat er nog niet is. Het is dat ik zodadelijk een nieuwjaarsreceptie heb want anders klom ik gelijk in de pen. Ik kan haast niet wachten. En ik ben benieuwd.

En ... ik ken dit ook. Vorig jaar raakte ik ook al eens zeer gemotiveerd door mijn kennis en boekenschrijver Max om samen een boek te schrijven. Tot nu toe hebben we het beiden te druk met andere dingen maar ben ik wel op het spoor van het schrijven gebracht. Tot nu toe kom ik er helaas achter dat alles er wel zo'n beetje is maar deze weblog was er nog niet en is er nu wel. Dus dank aan Max voor zijn inspiratie.

En gelukkig kwam Sinterklaas vorig jaar in de persoon van Josee mijn vuurtje voor een boek opnieuw aansteken. En met Josee heb ik gisteren een eerste inspiratiedag gepland voor een gezamenlijk boek dus dat het begin is er en is concreet. Er is ook al een werktitel. En intussen blijven de ideeën komen en gaan en blijf ik dromen. En de dromen alleen al zijn eigenlijk al mooi genoeg ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten