Wat vervelend voor mij

Klachtenmanagement is toch niet zo moeilijk zou je denken. Volgens mij begint het namelijk met slechts een woord: sorry. Of met een paar woorden meer namelijk: Wat vervelend voor u ! Momenteel zit ik bijna een uur te wachten op iemand die mijn computer problemen op gaat lossen. Een half uur na de afgesproken tijd, heb ik het bedrijf gebeld. Niks geen sorry. Alleen een vraag: met wie heeft u een afspraak. En daarna werd er gemeld dat de persoon onderweg was. O. En daar moet je het maar mee doen. Wat vervelend voor mij,
moest ik er zelf bij denken. Vanmorgen een soortgelijke ervaring bij een kopieerbedrijf. De rapporten waren ruim binnen de planning klaar dus dat was fijn. Minder fijn was dat ze niet conform de opdracht waren gemaakt. Ik moest dus met het werk terug. De dame aan de balie vroeg met wie ik dit had afgesproken. De persoon had zich gisteren niet voorgesteld en droeg ook geen pet met zijn naam erop. Of hij oud of jong was. Tja. En zo nog even door. Maar de woorden die ik graag zou willen horen, kwamen niet uit haar mond.
Onderhand wacht ik nu bijna een uur op het computermannetje en hij is er nog niet. Niet erg fijn. Zal hij nog wel komen? Hopelijk wel want ik kan al een week niet mailen en internetten en de nood is dus hoog. Voor mijn gevoel kan ik dus ook niet al te veel uit mijn slof schieten. En ik ben benieuwd wat het verhaal is van de man als hij komt. Of dat hij er wel of niet over begint. En ik heb ook nog een verhaal. Ik ga namelijk de tijd die ik zit te wachten aftrekken van de rekening, kijken hoe de reactie is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten