Bedrijfsnaam (26.08.2008)

Vandaag wandelde ik langs de Zwette en werd ik begroet door een fietser die me inhaalde: hé hoofd- en bijzaken! Vorig najaar werd ik door dezelfde fietser ook zo begroet op mijn wandeling. Dat was toen net op een moment dat ik me met de vraag bezig hield of ik voortaan misschien niet beter mijn eigen naam als bedrijfsnaam zou kunnen gebruiken. En midden in die interne discussie, kreeg ik het antwoord als groet te horen van een passerende fietser en tevens deelnemer van een training in mei 2007. Mooier kan het toch niet. Vanmiddag dacht ik hier even aan terug toen ik mijn wandeling begon. En nog geen 5 minuten later werd ik dus door dezelfde fietser weer precies zo begroet als vorig jaar. Deze keer stapte hij ook even af en deden we een leuk kletsje. Aan het einde zei ik: tot volgend jaar !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten