Verwonderingen van deze week (10.02.2008)

Deze week zag ik drie jonge meeuwen tikkertje spelen in de lucht. Heel bijzonder. Ik wist niet dat vogels dat ook deden. Waar heb ik me nog meer over verwonderd deze week? Onze poes Moes zat deze week 's ochtends vroeg bij de buurvrouw tussen de planten in de vensterbank naar buiten te staren en deed net of ze ons niet zag en kende. Wonderlijk. Poesje Moesje is sowieso een wondertje: op dinsdagavond 12 augustus liep ze ons huis voorbij, ging me helpen met tuinieren en heeft sindsdien besloten bij ons te wonen. Deze week zat ze opeens achter mijn bureau mijn mail te lezen. Ik geloof ook dat ze mail verstuurd heeft. Het moet niet gekker worden. Toch wel. Vanmorgen zag ik iemand fietsen in de stad en intussen zijn tanden poetsen. Verdere verwonderingen wacht ik af ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten