A customer is a holy cow ( 10.12.2008 )

You don't milk a holy cow, you worship it. Deze spreuk is te lezen op het visitekaartje van Frans Reichardt van het bedrijf Holy Cow ! Direct Communications. Frans en ik hebben in het verleden zaken gedaan en ik ben blij dat ik nog steeds tot zijn veestapel mag behoren. Dinsdag kreeg ik namelijk een superleuk filmpje gemaild als vooraankondiging van een mailing per post. Ik kreeg er gelijk een glimlach van op mijn gezicht.
(Wat is er te zien? In het filmpje kijk ik even binnen bij Holy Cow. Ik zie een adressticker geprint worden voor mijn bedrijf Hoofd- en bijzaken. Ik zie iets ingepakt worden en zie verdorie natuurlijk niet precies wat. Ik zie en hoor Frans vragen of ze eraan denken om ook Marit iets te sturen? En dan zie ik een leuke mevrouw mijn pakketje zoenen en daarna in brievenbus doen.)
Het is nog maar 10 december en ik heb nu al heel veel leuke attenties ontvangen en gezien. En deze is ook helemaal super! En helemaal right in my face ! Ik houd mijn brievenbus goed in de gaten Frans ! En kan die sympathieke en kalende meneer ook meegestuurd worden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten