Briefpapier (22.01.2009)

Mijn briefpapier van Hoofd- en bijzaken is bijna op. Dus dat moet opnieuw gedrukt worden. Gelijk maar even mijn bankgegevens veranderen want ik ben - zonder dat ik dat zelf nu zo graag wilde - van bank veranderd namelijk van Postbank naar ING Bank. Nu ik toch van bank verander, kan ik net zo goed kiezen voor een bank naar mijn eigen keuze bijvoorbeeld Bizner bank. Hun belofte dat ze ongewoon ondernemend zijn, spreekt me aan. En ook het feit dat dat ongewoon, want fluisterend, wordt uitgesproken in hun commercial.
En nu ik toch bezig ben met het briefpapier, kan ik het in een moeite door laten opfrissen door Myon, mijn ontwerper van Studio Samtosa. Ja ! En nu ik mijn fantasie goed de ruimte geef, verander ik ook alvast mijn adresgegevens. Ik heb namelijk een leuk kantoorpand gezien en dat ga ik volgende week bezichtigen. Het nieuwe adres print ik voor de grap (nou ja?) alvast onder mijn bedrijfsnaam en dat ziet er heel goed uit ! En voelt ook goed. Verder droomde ik vandaag dat ik een pruimentaart stond te bakken in het nieuwe huis. So far so good. Nu hoef ik alleen volgende week bij de bezichting van mijn pand de ogen goed de kost te geven en te voelen hoe het pand voelt. En ruiken of ik toevallig ook ... pruimentaart ruik. Om daarna snel naar de drukker te rennen voor nieuw briefpapier met enkele kleine wijzigingen én met een aatal grote gevolgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten