Fan van Finistère (11 aug 2009)




4 opmerkingen:

  1. Mmmmmm.... ziet er goed uit: huis, ennneeeeehh... oesters, al blief ik ze niet.
    Geniet, mooie zomer en tot snel weer ergens in het komend seizoen.
    Lieve groet
    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik lust geen oesters, Marit. Maar als je er van houdt zal het best een feestelijke vakantie-maaltijd zijn. Mooi gebied, de Finistère. Logeren jullie in dit prachtige huis? Fantastisch! Ik wens je een fijne tijd toe in La douce France!
    Trudi
    PS Misschien zie je nog de zeldzame drieteenmeeuw? Die komt voor in de buurt van Cap
    Fréhèl.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw, dat ziet er echt goed uit. En een lekker oestertje.... ach, daar zeg ik geen nee tegen. Helemaal als ze samen worden genuttigd met een goed glas.

    Ik wens je een mooie tijd in een heel mooi land en tot snel.

    Gr
    Roland

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goh, daar ga ik ook naartoe. Het zelfde gebied, hetzelfde dorp, dezelfde straat en zelfs hetzelfde huisnummer, aan dezelfde tafel en hetzelfde...

    BeantwoordenVerwijderen