Dank u sinterklaasje (3.12.2008)

Thuis doen wij niet aan Sinterklaas. Maar mijn klanten wel. Gelukkig maar. Gisteren stond er na de Open Training Mindmapping een klein spannend rood kistje met een fleurige kaart. Van de Sint. Wie is deze vrolijke en attente Sint? Het moet een deelnemer zijn van de training maar wie of wie? Ik merk dat ik toch nieuwsgieriger ben dan ik had gedacht ...

Vanmorgen was Sinterklaas gelukkig duidelijker. Ondernemer Cor kwam na mijn training met een pakje in pepernotenpapier (!) en een gedichtje. Deelnemer Cor was tijdens de twee ochtenden al een kado'tje voor mij om links naast me te hebben zitten. Dat voelde heel prettig. En nu bleek dit kado ook nog eens een goede sint te zijn. Sommige mensen hebben werkelijk alles in zich. En kunnen dan ook nog een gedicht maken.

Voor Marit van der Sleen
Omdat Marit je over hoofd- en bijzaken inspireert
Heeft deze Sint je met een chocoladeletter vereerd.
Echter was de letter M niet voorradig
dat is dus minder aardig.
Maar over deze kwestie niet getreurd
met de P van Pieter maakt de Sint ook een goede beurt.

Spanje / CWI / Assen
3 december


Inderdaad Cor. En dank u sinterklaasje !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten